sweetbea

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Bea - 10 januari 2011 20:18

Jahupp... då var det första skoldagen idag :)

Har längtat lite faktiskt så att man har nåt att göra under dagarna...

Men här får ni se hur min dag ser ut.

*Mentorsmöte

*NO

*Ämnesfördjupning

*Lunch

*Bild

*kortrast

*Matte

 

Sen var dagen slut :D Och imorn får jag lång skön sovmorgon, börjar 9.45 då :)

Men efter skolan idag då så var jag med Alice :) Vi är ju rätt ofta ;p men ska fråga om jag kan va med Ida nån dag kanske... eller, jag vet inte. Vi får se xd

 

Aja, skriver mer imorn :)

Heddå!!


Av Bea - 10 januari 2011 20:04

Hehe, lite sen upptadering.. men men, jag har inte orkat skriva :I

Aja, nu kommer det nog några inlägg om lite olika grejer ;)

 

I fredags så skulle ju jag och familjen åka till Bodaborg som jag har berättat... men det blev inget av med det för att det var 2 stycken som hoppade av och så skulle det bara bli min familj + en annan.

Så då blev det inget :(( Tråkigt.

 

Men istället åkte vi in till stan och var på Busborgen Xd men det är faktiskt ganska kul där att bara klättra runt :)

A, men sen åkte vi hem :)

 

Hedda!

 

Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards