sweetbea

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Bea - 4 januari 2011 19:23

Hej Hej :)


Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik... men jag tänkte skriva lite om vad jag har gjort idag ;)


Först så väckte mamma mig klockan nio typ... då tar jag frukost och sätter mig vid tv:n och datan Xd

Sen blir jag och Martina själva hemma och jag chattade med Alice ;)

Sen så efter ett tag så gick jag och mötte alice som skulle komma till mig :)<3


Vi gjorde typ inget speciellt ;p

Vi satt vid datan och kollade på en film som heter Maskens återkomst.

Den är faktiskt kul :) lite konstigt namn men men.. :P


Senare gick vi ut och filmade lite :) Vi gjorde några filmer som vi skulle lägga upp på youtube så att vi kunde lägga ut dom på bloggarna.

Men det gick inte så bra.. :( så vi kan inte lägga ut dom :(


Men vi kommer nog att lägga ut så många bilder som möjligt istället :D<3

hm hm hm... :P

Tjaa, det var min dag det :)


Och juste, jag vill tipsa om www.gosupermodel.se xp

Det är en grymt bra sida ;)

Aja... mer skriver jag imorn, om det inte händer nåt vääldigt intressant som jag bara mååste skriva om juust idag XD


Herrå och god natt.. typ xD

Av Bea - 4 januari 2011 15:30

Hellu :)


nu är jag med Alice idag igen, jag förstår inte hur jag står ut med henne XD

Nejdå, det är lätt xd


Vi ska gå och ta några bilder nu och kanske skapa ett konto på youtube tillsammans så att vi kan lägga upp lite videos ;)


Aja, det kommer bilder på ett senare inlägg :)

Herrå!!

Av Bea - 4 januari 2011 10:56

.. eller kanske go förmiddag Xd

*gäääääsp* Ja, här sitter jag fortfarande i pyamas och morgonrock ;p

Hmm... vad ska jag göra idag?


Alice och jag kanske ska va, men hon kanske skulle till Erikslund ;)

Undrar vad hon ska göra där, hon har ju varit och shoppat? :/


Aja, jag frågar henne snart ;d

Det kommer troligen fler inlägg idag och nya bilder ;D


Herrå

Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards