sweetbea

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Bea - 1 januari 2011 16:58

Hej Hej bloggen :)

Det här är det första inlägget på första dagen på nya året xd


Så, gott nytt år!

Har någon något nyårslöfte?

Jag har ett... Jag ska inte äta GODIS PÅ ETT HELT ÅR!! Jag vet inte om jag kommer att klara det ://

Men om jag gör det så kommer jag att få 2000kr eller en hamser :D


Då är det ju helt klart värt det ;D


Jag hade jättekul igår iaf :)

Jag var med lilla Alice (besök hennes blogg, www.brallize.bloggplatsen.se) och vi smällde en hel del raketer :)

Jag var bara lite orolig att våra små kaniner skulle bli ihjälskrämda eftersom att 2 av dom inte har varit med om raketer förut :/ Men det gick bra ;)


Det var kul :)

Och idag så vaknade jag väl typ 10.45, och satte mig direkt vid datan XD Typiskt mig..

Och här har jag setat hela dagen i morgonrock i soffan framför tv och data.


Och imorn kanske jag och familjen ska åka och bada i Arbåga :D Så då skriver jag mer efter det ;)

Tack för mig <3

Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards