sweetbea

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Bea - 6 januari 2011 18:13

Tjuhu! nu är jag inne igen ;p

Fast har vart det länge, men har ätit och spelat på gSm ;)


Och nu sitter jag och tittar på tv och slöar 8) Ska titta på Göta kanal 3 klockan 8 ikväll också :)

Och imorn ska familjen till Bodaborg :D Det är ungefär som Fångarna på fortet fast inte alls lika svårt och inga insekter ;) TUR DET!

Jag hatar verkligen småkryp...


Aja.. det var väl lite det.

Skriver kanske inget imorn, för vi ska åka runt 10 och sen kommer vi hem på kvällen nån gång tror jag.

Men då kan jag ju skriva om allt på lördag istället :)


Vi ses :)

Av Bea - 6 januari 2011 13:49

Förlåt för seg uppdatering igår.. men orkade inte skriva nåt mer då ;)

Hm.. idag hittils har jag inte gjort mycket.


Jag vaknade och satte mig vid tv:n typ, och efter ett tag så tog jag frukost ;) rostad macka med ost på och oboy. Mums!

Och nu sitter jag vid datan och tittar på Livräddarna på Bondi Beach - Bali... det är jättebra (enligt mig).


Och sorry för att jag inte lägger ut några bilder... men jag är försyld och mår inte så bra, så jag orkar inte ta några kort.

Men hoppas att jag blir bättre snart :D


Idag ska jag vara ute och bygga snögubbar och snökojor :) Det är perfekt kramsnö!


Aja, jag skriver mer lite senare idag ;)

Haydo!


Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards