sweetbea

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Bea - 3 januari 2011 19:31

Hej Hej.

 

Nu skriver jag dagens sista inlägg här :(

Alice åkte hem för en stund sen och efter det har jag bara setat vid datan Xd

Jag har varit inne på gosupermodel mest ;)

 

Jag ska fråga Alice om vi kan va imorn också :) Om hon inte ser det här inlägget innan :p

 

Hm Hm Hm, ni kanske vill veta vad jag och alice gjorde?

Först så satt vi lite vid datan, men sen ville alice gå  ut och göra en film, så då gjorde vi det ;p

Dom blev väl inte direkt bra men vi flummade bara lite xd

Sen så gick vi in och satt på en film som heter Terminalen. Den är bra :)

Och sen så gjorde vi ett videoinlägg och tog lite kort som jag har lagt upp i det tidigare inlägget ;)

 

Det var min dag det :)

Herrå <3

Av Bea - 3 januari 2011 18:13

Jupp!

Här får ni första bilderna på mig och Alice!

 

*applåder!* nej då Xd

Men det blir en liten premiär :)

 

   

Visst är vi snyggiga XD Jag i blå tröja och alice i svart ;)   

Av Bea - 3 januari 2011 14:10

Jihu, nejdå! xD Men fick nyss ett sms från alice som är på väg hit :)

Tur att det bara är 3 hus imellan oss :D


Lägger kanske upp en bild på mig och henne senare idag ;)

Tralalala xp

Hon kommer tvinga mig att gå ut och göra en film (she's evil!)


Åh, nu kommer hon... måste dra.

Herrå!

Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards