sweetbea

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

E med Alice

Av Bea - 8 januari 2011 17:29

Tjenix ;)

 

Nu är jag med Alice... hon plåågar mig :(

Fast jag plågar henne tillbaka ;) det är bra.

Vi har inte gjort så mkt, vi har setat vid datan och sjungt (eller vad det nu heter) sing star... Jag vann alla gånger 8

 

Men alice, jag kan inte rå för att jag är bättre än dig på att sjunga xD

AJ, nu slog hon mig igen XD Fast vi gör det bara på skoj ;)

 

Hoppas att jag stannar här länge, för när jag kommer hem så måste jag städa rummet innan jag får sitta vid datan :(( Men jag får väl ta att snabbstäda :d

Skriver mer om igår senare ;)

 

Haydo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea - 10 januari 2011 20:18

Jahupp... då var det första skoldagen idag :) Har längtat lite faktiskt så att man har nåt att göra under dagarna... Men här får ni se hur min dag ser ut. *Mentorsmöte *NO *Ämnesfördjupning *Lunch *Bild *kortrast *Matte   Sen v...

Av Bea - 10 januari 2011 20:04

Hehe, lite sen upptadering.. men men, jag har inte orkat skriva :I Aja, nu kommer det nog några inlägg om lite olika grejer ;)   I fredags så skulle ju jag och familjen åka till Bodaborg som jag har berättat... men det blev inget av med det för...

Av Bea - 6 januari 2011 18:13

Tjuhu! nu är jag inne igen ;p Fast har vart det länge, men har ätit och spelat på gSm ;)   Och nu sitter jag och tittar på tv och slöar 8) Ska titta på Göta kanal 3 klockan 8 ikväll också :) Och imorn ska familjen till Bodaborg :D Det är unge...

Av Bea - 6 januari 2011 13:49

Förlåt för seg uppdatering igår.. men orkade inte skriva nåt mer då ;) Hm.. idag hittils har jag inte gjort mycket.   Jag vaknade och satte mig vid tv:n typ, och efter ett tag så tog jag frukost ;) rostad macka med ost på och oboy. Mums! Och ...

Av Bea - 5 januari 2011 11:51

Hej Hej bloggen och alla som läser :)   *gäääääsp* jag sov dåligt inatt :( Hmm, undra vad jag ska göra idag?? Jo mamma, jag och Martina kanske ska åka och bada i sporthallen :)   Ja... ska jag berätta vad jag har gjort under förmiddan? ...

Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards