sweetbea

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Varit och badat :D

Av Bea - 2 januari 2011 20:23

Hej hej bloggen :)

 

Idag var jag och familjen och badade i Arbåga på Ekbacksbadet :)

Det var jättekul!

 

Och imorn ska jag va med alice :)

Vi kanske ska sända radio på ustream.tv

 

Hm hm hm.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer ;p

Jag har nog inte så mycket mer att skriva om.

 

Nepp, ni får nog lite bättre uppdatering imorn ;)

Tack för mig!

 

 

PS. Glöm inte att besöka alice blogg; www.brallize.bloggplatsen.se


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bea - 10 januari 2011 20:18

Jahupp... då var det första skoldagen idag :) Har längtat lite faktiskt så att man har nåt att göra under dagarna... Men här får ni se hur min dag ser ut. *Mentorsmöte *NO *Ämnesfördjupning *Lunch *Bild *kortrast *Matte   Sen v...

Av Bea - 10 januari 2011 20:04

Hehe, lite sen upptadering.. men men, jag har inte orkat skriva :I Aja, nu kommer det nog några inlägg om lite olika grejer ;)   I fredags så skulle ju jag och familjen åka till Bodaborg som jag har berättat... men det blev inget av med det för...

Av Bea - 8 januari 2011 17:29

Tjenix ;)   Nu är jag med Alice... hon plåågar mig :( Fast jag plågar henne tillbaka ;) det är bra. Vi har inte gjort så mkt, vi har setat vid datan och sjungt (eller vad det nu heter) sing star... Jag vann alla gånger 8   Men alice, jag ...

Av Bea - 6 januari 2011 18:13

Tjuhu! nu är jag inne igen ;p Fast har vart det länge, men har ätit och spelat på gSm ;)   Och nu sitter jag och tittar på tv och slöar 8) Ska titta på Göta kanal 3 klockan 8 ikväll också :) Och imorn ska familjen till Bodaborg :D Det är unge...

Av Bea - 6 januari 2011 13:49

Förlåt för seg uppdatering igår.. men orkade inte skriva nåt mer då ;) Hm.. idag hittils har jag inte gjort mycket.   Jag vaknade och satte mig vid tv:n typ, och efter ett tag så tog jag frukost ;) rostad macka med ost på och oboy. Mums! Och ...

Klocka

Besöksstatistik

Antal besökare

Presentation


Kommentera gärna ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Omröstning

Vilken online-spelsida är bäst?
 Spela.se
 Spelis.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards